Irány a kereső! Cél az első hely.

 

Előző bejegyzésünkben már írtunk arról, hogy miért fontos a látogató és keresőoptimalizált szövegírás, illetve tartalom. Itt leírtuk azt is, miért a célközönségednek kell elsősorban szóljon amit írsz és nem a keresőrobotoknak. A keresőoptimalizálás csak ennek a szem előtt tartása után kezdődhet, annak ellenére, hogy párhuzamosan oda kell figyelnünk erre is.

A keresőoptimalizálás mondhatnánk, hogy nem egzakt tudomány, hiszen nincs rá egy kiadott szabályzat, sőt, a keresőrobotok napról napra újabb dolgokra “figyelnek fel”. Éppen emiatt a keresőrobot-okosítás miatt nagyon naprakésznek kell lennünk a témában, és oda kell figyelnünk az aktuális kereső trendekre.

 

Mti is jelent a keresőoptimalizálás?

keresőoptimalizálás keresőoptimalizált szövegíráss szövegírás google látogatószerzés online marketing tartalommarketing blogírás blogolás

A SEO jó magyarosan “seó”, “szeó”, de ha angolul helyesen ejtenéd, mert miért ne akkor “esz-í-ó”, vagyis a Search Engine Optimization. Én a magyart kedvelem inkább, ez a keresőoptimalizálás. A keresőoptimalizálás az a tevékenység, mellyel egy weboldalt egy adott keresőszóra, keresőkifejezésre a keresőtalálati listákban előrébb juttatunk. Lehetőség szerint, optimális esetben az első helyre, de legalábbis az első oldalra.

Magyarországon alapvetően a Google keresőtalálati listájával foglalkozunk, mondhatjuk a Google-nek optimalizálunk. A keresők több, mint 96% a Google keresőjét használja, a többi kereső piaca 1-1 % mindössze.

Tovább olvasom...